Praktisk info/regler

Sådan kontakter du diddl-gaarden:
Hvis du vil købe noget af os, så skriv til os via vores kontaktside. Før du skriver/sender en bestilling afsted til os, så orienter dig grundigt  i nedenstående tekst. Vi Forventer, du har læst hele teksten og accepterer vores vilkår for at handle.
Husk at skrive dit navn.  - Når du bestiller noget, skal du opgive din adresse sammen med din bestilling.


Betaling til diddl-gaarden:
Når du køber noget af os, skal du selv betale portoen, det koster at sende tingene afsted til dig. Du kan vælge at få sendt tingene afsted som brev så længe vægten ikke overstiger 2 kilo, men vi kan også sende som pakke, der så er forsikring på. -Det er dog lidt dyrere i forsendelse. -Du bestemmer.

Indpakning har vi så længe, det du bestiller kan være i alm. C6, A5 og A4 kuverter. Dog tillader vi os at tillægge et beløb på 2,50 kr. til emballage (kuvert og plastic), når du bestiller for under 40 kr. Vi pakker ikke bestillinger under 20 kr.

Når diddl-gaardens bestillinger sendes med posten er de forsvarligt og omhyggeligt pakket i plastic og med pap bag. Når tingene forlader os, har vi ikke kontrol med postens behandling af vores breve, og vi påtager os intet ansvar for deres videre behandling af vores forsendelser. Vi erstatter heller ikke tabte breve/pakker.

Vi tager billeder af alle forsendelser før, de kommer ud af huset. Det betyder, du har mulighed for at se, den forsendelse, du venter på. Er du mest stemt for at handle, hvis du har bevis på, breve/pakker er på vej til dig, så kan du bede om at få en afleveringsattest, som vi så vil sørge for på din regning. Du skal dog være opmærksom på, Postdanmark kun yder erstatning på forsikrede pakker.

Kræver indpakningen en papkasse, forsøger vi at finde en tom, når vi handler. -Bliver vi nødt til at sende i boblekuvert o.l. kan det være, der vil komme emballage oveni porto, men det er meget sjældent, det sker! Det må vi aftale under vejs, hvis det er aktuelt. (Kan f.eks være A4 poser med hank, du ikke vil have bukket på midten, og som bliver billigere at sende, hvis de kommer i kuvert frem for en papkasse)

Det beløb du køber for, beder vi dig overføre til vores kontonummer i banken (vi sender det til dig på en e-mail, når vi har dit navn og adresse og efterfølgende har pakket dine ting).
 
Den dag vi kan se din betaling, når netbank åbner kl. 6.00, sender vi tingene til dig. Vi giver lyd om det på mail, så du ved, posten er på vej.
(Når pengene overføres til os, kan vi oftest se dem en til to hverdage efter).

Vi anbefaler, du kun vælger at handle med os, hvis du synes, du kan føle tillid til os. Vi ønsker ikke dårlige oplevelser.


Reservering af varer:
Når du bestiller noget hos os, lægger vi tingene til side til dig. -Har vi ikke set betaling for tingene på vores konto senest 4 hverdage efter, vi har sendt en regning ud til dig, tillader vi os at sælge tingene til anden side, hvis nogen spørger efter det. Vi gør opmærksom på, diddl-gaarden anmelder falske bestillinger og racistiske beskeder til os.




Portotakster - se www.postdanmark.dk 

19.08.15 - tekst under "reservering af varer" (lige ovenfor) er redigeret omkring betalingsfrist.